miercuri, 31 martie 2010

„Un Paste ca-n povesti”, premiat!

Pastele aduce, ca de obicei, la Carrefour si Concursul de desene pentru toti elevii din Bucuresti si din tara, in orasele unde sunt hypermarketuri Carrefour. Astfel, copiii au primit planse de desen in scolile in care invata si au fost invitati sa deseneze liber pe tema “Un Paste ca-n povesti la Carrefour!”.

Pentru a-i rasplati, Carrefour a organizat o expozitie nationala, in toate hypermarketurile Carrefour din tara si a pregatit mii de premii pentru cei mai norocosi si talentati elevi din clasele I-VIII (255.000 de elevi din aproximativ 670 de scoli) din Bucuresti si alte 13 orase ale tarii: Ploiesti, Pitesti, Brasov, Constanta, Cluj, Iasi, Braila, Focsani, Suceava, Oradea, Buzau, Sibiu, Arad. Desenele micilor artisti vor putea fi admirate in cadrul expozitiilor din toate hypermarketurile Carrefour, in luna aprilie.

Premiile sunt oferite de Carrefour si partenerii sai: Philips, Pepsi, Omnitoys, Procter&Gamble, Eurosport DHS, Kraft, Apollo Mod Distribution, Henkel, Colgate, Nestle Romania, RTC Office Experience si Stabilo, De Silva, Monte Banato, Parmalat.

Premiile cele mai mari, la care au visat toti copiii, cele 14 excursii la Disneyland sunt oferite de Carrefour Romania, Pepsi, Omnitoys si Procter&Gamble si impartite in fiecare oras in care exista un hypermarket Carrefour. Astfel, 14 elevi talentati si norocosi se vor distra timp de un weekend, impreuna cu familiile lor la Disneyland Paris, alaturi de personajele din desenele animate preferate si se vor bucura de diferitele spectacole si jocuri din magica lume Disneyland.

Concursul de desene Carrefour, realizat cu ajutorul Inspectoratelor scolare judetene si al Inspectoratului Scolar Bucuresti, se inscrie in lista actiunilor sociale ale companiei, inca de la deschiderea primului hypermarket Carrefour in capitala. Scopul acestei actiuni este, in primul rand, implicarea in viata comunitatilor in care hypermarketurile Carrefour exista si motivarea elevilor sa participe la actiuni extrascolare educative, care incurajeaza competitia si atrag un numar mare de premii.

Carrefour continua sa-si intensifice activitatea in domeniul social, participand la numeroase programe de ajutorare, ce privesc toate segmentele de populatie care au nevoie de sustinere sub diferite forme, alaturi de parteneri de lunga durata precum UNICEF, Ovidiu Rom, Samusocial, Crucea Rosie, Renasterea, Fundatia Scheherazade, Special Olympics, Motivation, Salvati Copiii. In plus, Carrefour dezvolta si actiuni de voluntariat in diferite proiecte sociale si de protectie a mediului inconjuratior, pentru a ajuta cat mai multi beneficiari si pentru a se implica direct.

Concursul de desene isi va continua traditia in orasele in care hypermarketurile Carrefour exista, incurajand elevii sa-si cultive talentul si sa viseze la marele premiu: Excursia la Disneyland Paris, dar si la celelalte premii atractive care le rasplatesc ambitia si talentul.
Marile premii sunt:
 Premiul I - excursii de un week-end, pentru castigatori si familiile lor (2 copii si 2 adulti) la Disneyland Resort Paris, oferite de Carrefour Romania, Pepsi, Omnitoys si Procter&Gamble si impartite in fiecare oras unde exista un hypermarket Carrefour;
 Premiul II – 22 DVD player-e oferite de Philips;
 Premiul III – 16 biciclete oferite de Eurosport DHS si Carrefour;
 Mentiuni clasele I-IV – 22 radio CD player-e oferite de Philips;
 Mentiuni clasele V-VIII – 22 de MP3 video player-e oferite de Philips;
 Premiile pentru cele mai bune desene – 10 cupoane de cumparaturi Carrefour in valoare de 100 lei pentru Bucuresti si cate 10 cupoane de cumparaturi pentru cele mai bune 10 desene din Ploiesti, Pitesti, Brasov, Constanta, Cluj, Iasi, Braila, Focsani, Suceava, Oradea, Buzau, Sibiu, Arad.
 Premii de participare: aproximativ 21.000 de produse vor fi oferite ca premii de participare elevilor din clasele castigatoare.

“Suntem mandri ca elevii din Bucuresti si din tara ne vor infrumuseta hypermarketurile Carrefour cu desenele lor minunate si pentru aceasta am pregatit pentru ei premii pe masura. Pentru cei mai norocosi si mai talentati oferim excursii la Disneyland Paris dar si multe alte premii surpriza. Le multumim pentru participare si uram tuturor un Paste fericit alaturi de cei dragi!” a declarat Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour Romania.
Sursa: Carrefour Romania

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu